Poslovni klub
Košarkarski klub Kansai Helios Domžale spada med klube z največjo tradicijo v Sloveniji in širši regiji. Prav letos društvo praznuje 75-letnico svojega obstoja. Klub se je v preteklih nekaj letih znašel na številnih razpotjih in do sedaj še vedno izbral pravo pot. Splošna ekonomska kriza, zapleteno stanje v evropski in slovenski košarki ter spremenjena lastniška in upravna struktura glavnega sponzorja, je klubsko vodstvo postavila pred velik izziv zagotavljanja bodočega uspešnega delovanja. Generalni pokrovitelj je prepoznal vrednost projekta in ostal zvest domžalski košarki. Za ohranitev najmočnejšega mladinskega pogona v državi in povečanje tekmovalnih članskih ambicij, pa klub v današnjih časih potrebuje tudi povečano vključevanje lokalnega okolja v financiranje projekta.
Za ohranitev blagovne znamke in tega športnega simbola regije smo v pretekli sezoni naredili veliko. Stremeli smo k večji samozadostnosti s povečanim izkupičkom od prodaje, trženjem mladih selekcij in racionalizacijo poslovanja. Da bi bil klub v prihodnje še manj odvisen od enega vlagatelja, smo si zadali jasne športne in poslovne cilje. Naj povzamemo le nekaj ključnih:
Poslovno-organizacijski cilji kluba:
- Modernizacija poslovnih procesov
- Racionalizacija stroškov poslovanja
- Dvig delovanja trženjskih aktivnosti kluba
- Vzpostavitev novih projektov družbene odgovornosti kluba
- Tesnejše zbližanje s širšim lokalnim okoljem
- Medobčinsko povezovanje
- Posodobitev in prenova Športne dvorane Domžale
- Popestritev ponudbe za navijače in kupce na tekmah in splošno
Športni cilji kluba:
- Ohranitev najmočnejšega mladinskega pogona in šole košarke v Sloveniji
- Vključevanje domačih igralcev v člansko ekipo v okviru realnih zmožnosti
- Konstantno krojiti vrh slovenskega prvenstva (biti med 4 najboljšimi klubi v državi)
- Konkurenčno nastopati v enem mednarodnem tekmovanju
V klubsko družino se trudimo privabiti nove partnerje ter hkrati zadržati stare, vsem skupaj pa omogočiti vključenost v delovanje kluba ter medsebojno mreženje, ki edino lahko zadovolji tudi poslovne interese vpletenih, ki presegajo družbeno odgovorno držo do samega projekta in »donatorsko« naravnanost. V ta namen ustanavljamo POSLOVNI KLUB KK KANSAI HELIOS DOMŽALE, skozi katerega želimo med drugim ponuditi:
- omogočanje rednih stikov med slovenskimi in tujimi podjetji in posamezniki, ki so partnerji kluba, v okviru druženja na domačih tekmah KK Kansai Helios Domžale (VIP)
- mreženje med partnerji v okviru organiziranih neformalnih druženj izven samih tekem KK Kansai Helios
- posebne ugodnosti, povezane s klubskimi produkti (popusti na vstopnice, merchandising, ogledi gostovanj,…)
- redno obveščanje o aktivnostih kluba (članskih, mladinskih, poslovnih,…)
Dolgoročni cilj Poslovnega kluba mora biti hkrati ambiciozen in realen. V klubu verjamemo, da je optimalen izplen popolno financiranje najmočnejšega mladinskega pogona v Sloveniji s strani lokalnega okolja. Le-to bi omogočilo tudi povečan vložek generalnega sponzorja v člansko ekipo in s tem povišanje rezultatskih ambicij, ki (žal) edine polnijo dvorane in osmišljajo končne smotre vsakega športnega kolektiva, ki nastopa in obstaja za ljudi, za publiko in ni sam sebi namen.
Za pristop k Poslovnemu klubu smo določili minimalni prispevek vsakega partnerja – to pa je nakup 1 VIP sezonske vstopnice (po 250 eur) ali 2 navadnih sezonskih vstopnic (po 80 eur). Vsak partner si z nakupom pridobi klubsko člansko izkaznico in je od tam naprej vključen v vse nadaljnje aktivnosti Poslovnega kluba, ki omogočajo vključitev v oglaševanje v dvorani in vseh klubskih komunikacijskih kanalih, poimenovanje mladih selekcij po pokrovitelju in tisto kar je, verjamemo, partnerju najbolj zanimivo – mreženje z odpiranjem novih vrat v poslovnem svetu.